úterý 18. září 2012

Moje čtečka Kindle 4

úterý, září 18, 2012 bez komentáře
Mám verzi s reklamami, takže mám vždy na displeji reklamu, když je čtečka vypnutá...

Asi před třemi měsíci jsem si konečně po dlouhém čekání pořídila elektronickou čtečku knížek. Zlatá to věc :-) Ze začátku jsem byla velký odpůrce, protože přece jen preferuji papírové knížky. Držet tu 'bichlu' a listovat v ní, to je ten pravý požitek. Ale pak jsem zjistila, že to jinak asi nepůjde. Jsem takový docela knižní maniak, tedy aspoň v posledních pár letech. A jelikož chci přečíst tolik knížek, že by to má peněženka neunesla, nešlo to jinak :-) Tak jsem si ji koupila a k ní ještě pěkné pouzdro. To teda na obrázku nemělo být tak růžové :-P

Něco k parametrům této konkrétní čtečky. Displej má 6". Rozměry čtečky jsou 166 x 114 x 8.7 mm a váha pouhých 170g. Podporuje tyto formáty knih Kindle (AZW), TXT, PDF, MOBI, PRC, HTML, DOC, JPEG, GIF, PNG, BMP. Já tedy preferuji mobi. Paměť má 2GB, což je asi nějakých 1000 uložených knih. To je asi tak vše...

Přes čtečku se lze také připojit na wifi síť. To umožňuje stahovat zpravodajství a novinky do čtečky a pak si je přečíst. Je také možné se přes prohlížeč dostat na internet a prohlížet si internet včetně mailu apod...

Takhle vypadají články, které si nechávám posílat z internetových deníků...


Takhle vypadá čistý text knihy...


Takhle vypadají obrázky, konkrétně přebal knihy...


A takto vypadá internet...



Nový obal:








Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat