středa 5. června 2013

Nový layout

středa, června 05, 2013 bez komentáře
Tak jsem se dlouho rozmýšlela a rozhodla jsem se, že si vyzkouším vytvořit layout pro svůj blog sama. Není sice nejlepší, ale dělala jsem co jsem mohla. Snad se vám bude líbit. Aspoň nějakou dobu tu pobude :-) Ještě příjdou nějaké drobné dodělávky, ale to až za chodu...

Moje tvorba.
Kopírovat se zdrojem!




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

0 komentářů:

Okomentovat