pátek 19. července 2013

Nový design

pátek, července 19, 2013 bez komentáře

Pro blog.cz

 Tak jsem se rozhodla pro nové designy na oba blogy. Jsou udělané stejným způsobem, liší se jen v hlavičce a v barvě. Jde o první pokus ve Photoshopu, celý layout je udělaný jen v něm. Což pro mě byl opravdu výkon. Některé obrázky jsou stažené z free designových prvků na internetu (dovolila jsem si použít tyto dva 'pomocníky' - 1, 2), něco je z googlu (obrázky kindle a Avatara) a zbytek (tedy většina) ode mě. Je to takový mix. Ale myslím si, že to docela jde. Snad se postupně s PS zlepším natolik, že si budu umět vyrobit všechno sama... Co vy na to?




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

0 komentářů:

Okomentovat