sobota 24. srpna 2013

V tomto článku jsem uvedla další z možností, jak odesílat dokumenty do čtečky (samozřejmě jde použít i na odeslání dokumentu do androidu apod., protože to jde přes amazon.com, kde si můžete tablet nebo mobil s androidem zaregistrovat). Po přeinstalování mého počítače a přechodu na Windows 7 verze x86 nastal problém. Po instalaci programu jsem se chtěla registrovat a házelo to hlášku 'Network error occurred'. Hledala jsem řešení a nakonec našla na zahraničním fóru. Tady je:

  • zavřete Send to Kindle (program nesmí běžet)
  • otevřete Internet Explorer (žádný jiný prohlížeč, například v Mozille to nefunguje)
  • otevřete tuto neexistující stránku https://firs-ta-g7g.amazon.com
  • otevřete Send to Kindle
  • zaregistrujete se
  • už by vám to mělo fungovat



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat