čtvrtek 10. dubna 2014

Layout Avatar

čtvrtek, dubna 10, 2014 bez komentáře
Pro svůj druhý blog jsem se snažila vytvořit nový design. Měla jsem připravený úplně jiný, tmavý. Ale nakonec mi přišel moc hranatý. Takže jsem vzala ten původní, barvy jsem nechala (moc se mi líbí) a jen jsem změnila obrázek na pozadí, typ písma a kompletně hlavičku. Zatím to tak nechám, než 'vypiluji' ten lay, který jsem tam chtěla dát původně...

Moje tvorba.
Kopírovat se zdrojem!

 




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

0 komentářů:

Okomentovat