neděle 10. května 2015

A tento víkend poslední výtvory. Odpoledne už pojedu domů, takže už budu mít jinou práci. Není to nic moc, ale zlobí mě tag creator na netu...

Moje tvorba.

Kopírovat se zdrojem!



Veškeré obrázky pochází z internetu, kde jsou určeny k volnému stahování či přímo k úpravám. Na záložkách si upravuji tvary, barvy, rozložení jednotlivých prvků nebo kombinuji více obrázků do sebe. Obrázky tedy nejsou celé mojí tvorbou, ale především úpravami...



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

0 komentářů:

Okomentovat


  • Tipy pro blogery

    Nápady a postřehy, odkoukané fígle, prostě vše, co by se vám mohlo hodit při práci na vašem vlastním blogu...

  • Moje grafika

    Amatérské pokusy o grafiku, mnohdy vytvořené s obrovským štěstím nebo díky volně stažitelné předchystané práci...

  • Calibre program

    Pár návodů s postupy, které jsem objevila díky experimentům s programem nebo diskuzním fórům na netu. Calibre slouží ke správě elektronických knih...