sobota 29. srpna 2015

Knižní bannery 9

sobota, srpna 29, 2015 4 komentáře
Opět tato série není na imlovingbooks.com. Takže jsem si vytvořila a přidala na seznam...

Moje tvorba.

Kopírovat se zdrojem!

Monument 14, Emmy Laybourne
Teardrop, Lauren Kate
Pax by Åsa Larsson, Ingela Korsell
Summoner by Taran Matharu

série
Monument 14 - Emmy Laybourne
Atlantida - Lauren Kate
PAX - Åsa Larsson, Ingela Korsell
Summoner - Taran Mahtaru



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

4 komentáře:

  1. Uděláš i na knihy od Petrusové? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona má nějaké série? Tuto autorku jsem nečetla, tak nevím, ale neměl by to být problém

      Vymazat
    2. Má trojdílnou sérii Bavettovi, všechny knihy od ní rozhodně doporučuji n_n

      Vymazat
    3. Za chvíli to sem hodím, snad to bude ok :-)

      Vymazat