středa 10. února 2016

Volný layout #1

středa, února 10, 2016 6 komentářů

Pro blogspot

Dříve jsem tuto šablonu rozpracovala a teď jsem se rozhodla ji dodělat. Je volná, takže pokud má někdo zájem, stačí napsat. Na drobných změnách je možno se domluvit :-) Není to nic skvělého, jen taková obyčejná šablona, barevnějšího rázu... Když bude čas a náladička, můžu časem přidávat další...

Prohlédnout si ji můžete zde

Původní šablona vypadala takto




Předem upozorňuji, že nejsem žádný expert na šablony. Umím jen pár věcí, většinou akorát vyměňuji určité prvky. Nastavování těchto šablon na váš blog je vaše riziko. Doporučuji nejprve udělat zálohu staré šablony.



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

6 komentářů:

  1. Je moc pěkná, vážně o ní uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi jediná. Mám rozpracovaný další, ale ještě není hotový

      Vymazat
    2. Když budeš chtít, klidně napiš. Můžu zkusit i jiné barvy, když to půjde :-)

      Vymazat
  2. Možná kdyby byl v šedé a s puntíky (tak jak mám já teď) tak bych po něm asi šílela :D O_O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys měla opravdu zájem, mohla bych to vyzkoušet...

      Vymazat


  • Tipy pro blogery

    Nápady a postřehy, odkoukané fígle, prostě vše, co by se vám mohlo hodit při práci na vašem vlastním blogu...

  • Moje grafika

    Amatérské pokusy o grafiku, mnohdy vytvořené s obrovským štěstím nebo díky volně stažitelné předchystané práci...

  • Calibre program

    Pár návodů s postupy, které jsem objevila díky experimentům s programem nebo diskuzním fórům na netu. Calibre slouží ke správě elektronických knih...