středa 4. května 2016

Záložky na veletrh

středa, května 04, 2016 10 komentářů
Dnes ráno jsem zrovna odcházela do práce, obutá, oblečená a zrovna někdo zvonil. Ani jsem to nečekala tak rychle, ale přišly záložky, které jsem si nechala spaceiálně pro Svět knihy vyrobit. Spousta lidí píše, že bude vyměňovat mezi sebou a pokud se mi podaří se s někým potkat a dát do řeči, budu taky připravená :-D





Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

10 komentářů:

  1. Jsou moc krásné, jen mě tak napadá, jestli je to tvoje vlastní tvorba, nebo jsi obrázky stáhla z internetu, je potřeba si dát pozor na autorská práva.
    Když jsem si dělala svoje záložky, tak jsem používala svoje fotky, právě proto, abych se bála, že by z toho mohl být problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrázky nejsou moje, jsou upravené, ale byly poskytnuty na určité stránce pro další úpravy a tvorbu...

      Vymazat
  2. Krasne. Nejsem fanda papirovych zalozek, ale chapu to nadseni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja ano, ale nejsem sberatel jako takovy, ja jen potrebuji pro kazdou knihu zvlast :-)

      Vymazat
  3. Jsou nádherné. :) Snad tě tam potkám, abych mohla jednu také dostat... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zalozky jsou opravdu nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné záložky! Kde tě najdu? :D

    OdpovědětVymazat
  6. No vzhledem k tomu, že jsem narazila jen dva dva blogery, tak mi všechno zůstalo...

    OdpovědětVymazat