úterý 20. září 2016

Pro blogspot

Po dlouhé době zase nová šablona. Tentokrát mi trvala dlouho, nebylo mnoho volného času. Přesto doufám, že se bude líbit všem... Vytvořila jsem ji na přání pro Charmedku a náhled na testovacím blogu najdete zde...




Předem upozorňuji, že nejsem žádný expert na šablony. Umím jen pár věcí, většinou akorát vyměňuji určité prvky. Nastavování těchto šablon na váš blog je vaše riziko. Doporučuji nejprve udělat zálohu staré šablony.



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

0 komentářů:

Okomentovat


  • Tipy pro blogery

    Nápady a postřehy, odkoukané fígle, prostě vše, co by se vám mohlo hodit při práci na vašem vlastním blogu...

  • Moje grafika

    Amatérské pokusy o grafiku, mnohdy vytvořené s obrovským štěstím nebo díky volně stažitelné předchystané práci...

  • Calibre program

    Pár návodů s postupy, které jsem objevila díky experimentům s programem nebo diskuzním fórům na netu. Calibre slouží ke správě elektronických knih...